150427

Idag var det JOBBIGT!

Först uppvärmning i vanlig ordning med hopprep, riktigt bra för min del. 4 min vanliga & sen 1 min m DU. Jag försökte mig på DU hela tiden, det tar sig! 
Lite enkla styrkeövningar på det, 3 varv.

Styrka:
Bygga upp ett max i backsquat. 
55 kg för mig idag.
Tappade en stång jäkligt obehagligt för ett tag sen så det har blivit en liten mental spärr m just detta. Fick dock lite passning av Tor så då kändes det inte lika läskigt. Ytterligare en sak jag behöver lägga extra tid på.

WOD:
25 HSPU (gjorde på låda)
50 toes to bar (kommer inte ända upp ännu)
800 m löpning
75 pushpress rx 20 men fick byta till 15 då jag fick svinont i axeln 😢
150 DU (här blev det 85 st, nästan ingen som gjorde så många) men jag gjorde 3 st utan stopp m mellanhopp som mest. Bara att kämpa på! 

Riktigt jobbigt och jag mådde ganska illa efteråt men samtidigt kul! 
Blir frukost nu, omelett och smoothie 👍🏻
Crossfit, WOD | |
Upp